
En omfattende veiledning om IT-hjelp ved Universitetet i Oslo
Innlegget er sponset
Få den beste IT hjelpen ved UiO
Det eneste som er verre enn å ha tekniske problemer, er nok følelsen av å være helt alene om dem. Men hjelpen er her, og den er tettere enn du tror.Hvis du er student eller ansatt ved Universitetet i Oslo (UiO), trenger du ikke å gruble og kave med IT-problemer alene. UiO har nemlig et fremragende IT-servicesenter, som gir deg effektiv og rask IT hjelp UiO. I denne artikkelen tar vi for oss de viktigste detaljene rundt denne tjenesten.Hvordan får man IT hjelp UiO?
IT-servicesenteret kan bidra på en rekke områder. Du kan få hjelp til nettverksproblemer, programvareoppsett, lagringsløsninger, utskriftsproblemer, og mye mer. Det er flere måter å kontakte servicesenteret på. De er tilgjengelige via e-post, og har også en service desk du kan stikke innom. Hvis du har et akutt problem, kan du ringe dem på deres hjelpelinje. Den er åpen i kontortiden fra mandag til fredag.